عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.


این دستگاه از سیستم عامل اندروید 7.0 استفاده می کند و از قابلیت های چند پنجره ای پشتیبانی می کند و این همان قابلیتی است که لنوو در اندروید 6.0.1 استفاده کرد. این قابلیت هنگام کار با برنامه هایی مانند یوتیوب، توییتر، فیس بوک و کروم عالی است. اما وقتی که پنجره های متعدد را باز می کنید نمی توانید به راحتی پنجره ها را تغییر دهید و عملکرد شروع به کاهش می کند.

صفحه نمایش تبلت لنوو Yoga Book

صفحه نمایش تبلت یوگا بوک لنوو دارای پنل Full HD IPS است و این در حالی است که زاویه دید مناسب را به شما ارائه می دهد. حداقل روشنایی  380 nits و کنتراست طبق اندازه گیری های من 1007:1 است. 

تصاویر با جزئیات خوبی نمایش داده می شوند. دقت رنگی که این تبلت ارائه می دهد همان چیزی نیست که از یک تبلت با این قیمت انتظار دارید و بیشتر این صفحه نمایش مناسب تبلت های ارزانتراست. هنرمندان دیجیتال ممکن است از یک صفحه نمایش بدون دقت رنگی نامید شوند اما برای کاربری که روی دقت رنگ حساسیتی ندارد مناسب است.

تبلت Lenovo Yoga Book – اسپیکرها، دوربین و میکروفن

بلندگوهای تبلت یوگا بوک لنوو برای افراد علاقمند به رسانه ها مناسب است. در سمت راست و چپ لبه سینی صفحه کلید بلندگوها تعبیه شده اند و صدای بلند و واضحی را تولید می کنند. این بلندگو ها برای تماشای فیلم های یوتیوب و موسیقی های شما عالی است. 

اما میکروفن زیاد جالب نیست و هنگام ضبط یادداشت های صوتی می تواند عملکرد مناسبی نداشته باشد. در نهایت دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی مناسب است و دوربین عقب هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که عکس های قابل استفاده ای را تولید می کند اما این عکس ها چیزی نیستند که شما از آن برای ثبت خاطرات خود استفاده کنید.

عمر باتری تبلت لنوو یوگا بوک

با تماشای یک فیلم آنلاین با مقدار روشنایی 150 nits، حدود  10درصد از باتری یوگا بوک استفاده شد و با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که شما می توانید با این باتری 10 ساعت فیلم آنلاین را تماشا کنید. برای استفاده های روزمره من متوجه شدم که باتری تا  8ساعت شارژ خواهید داشت که این مقدار ساعت به اندازه کافی برای انجام یک روز کاری کامل مناسب و معقول است.

مزایا

-کیفیت ساخت عالی

-تکنولوژی نوشتن هوشمند

-عمر باتری خوب

معایب

-عملکرد کند

-فاقد هگام سازی در محیط ابر

 -باگ های نرم افزاری

-استفاده از صفحه کلید مشکل است

دسته ها : اطلاع رسانی
شنبه بیست و پنجم 10 1400
X