کولرگازی 12000 اجنرال نسل جدیدی از تهویه هوا است که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است؛ این کولر گازی عمومی دارای یک سیستم اینورتر است که علاوه بر قدرت خنک کننده بالا، از مصرف انرژی کم نیز برخوردار است. تهویه مطبوع اجنرال 12000 به دلیل کیفیت بالا بسیار محبوب است و همین امر آن را به یکی از پرفروش ترین سیستم های تهویه مطبوع برندهای عمومی تبدیل کرده است. زیبایی و قیمت مناسب دلیل دیگری برای محبوبیت این محصول است. آنها همچنین از کمپرسور روتاری مارک آمریکایی Tekamseh ساخته شده اند و در تایلند مونتاژ می شوند.


کولرگازی اجنرال 12000 کم مصرف

کولرگازی 12000 اجنرال بر روی گاز R410 کار می کند. این گاز یکی از گازهای استاندارد محیطی است.

همچنین این سیستم تهویه هوا به دلیل قابلیت پیشرفته اینورتر علاوه بر افزایش عمر دستگاه، میزان مصرف برق ماهانه شما را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. کارشناسان تاپ فروش معتقدند که سیستم تهویه مطبوع اجنرال 12000 از گاز R410 برای خنک شدن بسیار بالاتر از گاز R22 استفاده می کند، همچنین با کاهش مصرف برق تهویه مطبوع اجنرال 12000 به 73٪ باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

زیبایی در طراحی

تهویه مطبوع 12000 اجنرال با ظاهر زیبا و کاربر پسند خود را معرفی کرده است. همچنین با داشتن چراغ های LED و کم نور که در پنل این تهویه هوا نصب شده است، زیبایی این کولر را افزوده است. همچنین از ساعت مچی برای راحتی کاربر استفاده می شود.

میزان پرتاب باد کولر گازی اجنرال 12000

کولر گازی 12000 اجنرال با پرتاب هوا در حدود 15 متر یکی از قدرتمندترین سیستم های تهویه مطبوع از نظر پرتاب هوا است که باعث سرد شدن و گرم شدن فضا در مساحت 30 متر می شود. همچنین با پرتاب هوا در چهار جهت یعنی بالا و پایین و همچنین چپ و راست می توانید به طور مساوی هوای گرم و سرد را از پنل خود به فضای مورد استفاده کاربر برسانید، این باعث می شود تا کاربر از دلخواه خود استفاده کند هرجای فضا از سرمایش و گرم کردن سیستم تهویه هوا به همین روش استفاده کنید و فضایی با دمای یکنواخت ایجاد کنید و کاربر دیگر مجبور به نشستن در مقابل تهویه هوا نباشد.

کولر گازی اجنرال 12000 اینورتر

در اسپیلیت ۱۲۰۰۰ اجنرال، سیستم اینورتر مورد استفاده در سیستم تهویه مطبوع اجنرال شامل یک برد اینورتر روی موتور و یک سنسور هوشمند روی پنل است. کولر گازی اینورتر نسبت به مدلهای قدیمی مصرف انرژی کمتری دارد. هنگامی که سیستم تهویه هوا فضای مورد نظر خود را خنک می کند و هوای اتاق به تنظیمات مورد نظر می رسد، تهویه هوا توسط یک سنسور هوشمند خنک می شود بدون اینکه موتور را به طور کامل خاموش کنید. و به طور خودکار به خواب می رود و سرعت موتور را پایین می آورد و هنگامی که دمای اتاق دوباره بالا می رود، سنسور هوشمند موتور را مجدداً تهویه هوا را شروع می کند بدون اینکه موتور مجدداً مجدداً جریان یابد. مصرف برق زیادی با گذشت زمان افزایش یافته است و این باعث می شود موتور طولانی تر شود و از همه مهمتر مصرف بهینه آن.

 

سایت هدف:

 

https://khabarchin.soup.io/post/695304937/

سه شنبه بیست و چهارم 4 1399
X